Kamis, 11 April 2013

[Idaman_Group] PELUANG MENAMABHKAN PENDAPATAN

 

PROGRAM RESPONSE4U MEMANG LUMAYAN !!!

PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN SEHINGGA:
RM15,000 SEBULAN (SEPARUH MASA)
ATAU
RM30,000 SEBULAN (SEPENUH MASA)

ANDA HANYA  PERLU HANYA MEMBERIKAN RESPONSE KEPADA PELANGGAN KAMI DAN ANDA AKAN DIBAYAR KOMISYEN TERUS KE AKAUN ANDA SETIAP HARI!

"PROGRAM  RESPONSE4U BUKANNYA SKIM CEPAT KAYA, SKIM PIRAMID, PELABURAN atau MULTI LEVEL MARKETING (MLM)."

RESPON 1 PELANGGAN => ANDA AKAN DIBAYAR RM50.00 (USD17.00)
Minimum pelanggan sehari  => 5 pelanggan
Maksimum pelanggan sehari  => 20 pelanggan

SIAPA YANG BOLEH MENYERTAI PROGRAM RESPONSE4U?
Sesiapa sahaja boleh menyertai program Response4u, dengan syarat:

1) Warganegara Malaysia
2) Berumur 15 tahun ke atas
3) Mempunyai pengetahuan asas komputer, iaitu Microsoft Word
4) Mempunyai E-mail yang sah
Sekiranya anda layak dengan syarat-syarat di atas, maka anda boleh menyertai RESPONSE4U dan bayaran akan dibayar terus ke akaun bank anda.



 TESTIMONIAL PESERTA RESPONSE4U




ABDUL HAFIZ BIN MOHD HAZIZAN
Taman Universiti, Johor Bahru

Rakan Facebook saya memperkenalkan program hebat ini. Walaupun ada kerja, tapi, saya masih ingin mencari wang tambahan, jadi saya pun joinlah program ini. Lagipun, RM50 sikit saja berbanding dengan MLM, insuran atau pelaburan yang pernah saya sertai. Program RESPONSE4U memang unik dan hanya perlu memberikan respon kepada pelanggannya sahaja. Kerjanya cuma Copy & Paste sahaja.
Pembayaran pula dilakukan setiap hari. Kalau dari dulu saya tahu program ni, tak payah lah saya berhabis join MLM dan promote barang sana sini lagi.

Terima kasih RESPONSE4U
Bukti komisyen telah pun saya nyatakan diatas.

SITI NUR NADIA BINTI MUHAMMAD RIZAL
Taman Maluri, Kuala Lum
pur

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih terhadap Management RESPONSE4U kerana telah memberikan peluang keemasan ini kepada rakyat Malaysia. Terutamanya, kerana orang yang tak tahu bab-bab komputer pun boleh melakukan kerja yang sangat mudah ini.
Saya join program ini setelah melihat kawan saya menerima RM1,000 pada hari pertama dari program ini.
Kini secara sepenuh masa saya mendapat RM6,000++ seminggu hanya dari rumah sahaja

MAKLUMAT LANJUT MENGENAI PROGRAM RESPONSE4U 

__._,_.___
Recent Activity:
.

__,_._,___

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila tinggal saran