Jumat, 16 Januari 2015

[Idaman_Group] Bls: Re: [Mahligai] Skim Pembayaran

 

Maaf ya. Jika baca betul2 apa yg sy terangkan... Semuanya sudah dipos mengikut alamat diberikan. Semua hadiah iringan ada dlm kotak air zam2 yg diposkan pd 11.12.2014... Kenapa mesti ada isu barang iringan tidak dapat. Kotak air zam2 ada dibuka atau tidak... dlm kotak tu hanya ada 500ml x 4 botol air zam2... selebihnya barang iringan Badal Haji...

--
Dihantar dari telefon pintar OPPO saya



marienez11@yahoo.com menulis:

Maaf andai saya menyampuk atas email badal haji ni.

Pada perkiraan saya,Tuan Ismail hanya bertanya mengapa barang iringannya tidak sampai lagi dan bukan bertujuan memfitnah atau mengaibkan agensi yg melaksanakan badal haji.

Cukup andai jawapan yg diberi dengan menyertakan slip yg mempunyai tracking no pos..utk tindakan Tuan Ismail.

Maaf sekali lagi.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

From: "'mohd_naim82@yahoo.com' mohd_naim82@yahoo.com [mahligai]" <mahligai-noreply@yahoogroups.com>
Sender: mahligai@yahoogroups.com
Date: Fri, 16 Jan 2015 02:21:29 +0800
To: Mohd Ismail Hussin mdmae@yahoo.com [mahligai]<mahligai-noreply@yahoogroups.com>
ReplyTo: "mohd_naim82@yahoo.com" <mohd_naim82@yahoo.com>
Cc: YG Ingatan<ingatan@yahoogroups.com>; YG Mahligai<mahligai@yahoogroups.com>; <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; <SurauKampung@yahoogroups.com>; ija harun<hazriza@soem.sharp-world.com>
Subject: [Mahligai] Skim Pembayaran [4 Attachments]

 

Waalaikumussalam Tuan Ismail

Terlebih dahulu saya mengucapkan ribuan terima kasih atas kiriman email ini dalam Group.

Merujuk kepada apa yg tuan perkatakan ini. Saya telahpun mengirimkan hadiah iringan Badal Haji tersebut mengguna kan perkhidmatan POS LAJU seberat 7KG, segalanya ada dlm Kotak Air Zam2.

Jika tuan ketidakpuasan hati saya tidak tahu sebab apa. Jika ikut tidak puashati, sepatutnya saya yg tidak puashati kerana terpaksa menanggung kerugian hampir Rm10,000 utk urusan Badal Haji semua orang termasuk tuan sendiri. Tuan punya ahli keluarga utk 4 penama Badal Haji setiap seorg potongan Rm100 x 4 = Rm400... Saya tanggung lagi kos pos hadiah iringan.

Semuanya saya tanggung kos utk urusan Badal Haji, ikutkan apa dibayar tidak mencukupi terutama siapa yang bayar Rm1400, itu pun ada yg minta kurang harga rendah. Kata Rm1400 mahal la... Ada lagi jual lagi murah. Ingat senang ke nak laksanakan ibadat haji dgn jaga pantang larang dll. Mana ada org bermastautin di Mekah nak terima Badal Haji jika bayar murah, dengan kenaikan kos lagi di Mekah. Di negara kita sendiri pun terasa kenaikan harga barang. Semuanya mahal, mana blh dpt yg murah. Pelajar Malaysia sendiri minta Rm3000-5000 setiap penama Badal Haji. Pelajar Malaysia sendiri tidak ramai di sana. Sebab itu ramai guna khidmat pelaksana Pattani dan Indonesia termasuk TH. Itu pun ada jenis manusia kata TH mengambil Upah Haji Rm2500 mahallah. Jika ada yg nak murah sangat pergi sendiri melaksanakan upah haji di Mekah. Itu pun kami dah pilih yg terbaik Pelaksana Badal Haji utk melaksanakan/mengerjakan ibadat haji.

1. Seandainya niat tuan haji mengirim email di dalam group dgn niat utk mengaibkan saya, jatuhkan maruah saya dan utk tujuan menfitnah saya. Saya tidak maafkan dan ampunkan dosa ini sampai nafas sy yg terakhir. Di akhirat nanti sy tuntut. Jika sebelum ini ada apa2 tanya dalam whatsapp atau sms saja.

2. Jika dgn niat tak baik juga, potongan Badal Haji sebanyak Rm400 utk 4 penama Badal Haji itu saya tidak halalkan. Sa

__._,_.___

Posted by: "mohd_naim82@yahoo.com" <mohd_naim82@yahoo.com>
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a new topic Messages in this topic (1)

.

__,_._,___

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Sila tinggal saran